Jacek Marczak

W branży hotelarskiej od 20 lat.
Zaczynał jako portier hotelowy w Gdańskim hotelu MARINA.
W 1998 roku jego zawodowe życie połączyło się z jedną z największych sieci hotelarskich na świecie, jaką była InterContinental Hotels Group (hotele Intercontinental*****, Holiday Inn ****, Crowne Plaza ****, Express by Holiday Inn***). Brał udział w otwarciu gdańskiego hotelu Holiday Inn jako pracownik służby pięter (houseman), by po kilkunastu miesiącach awansować na stanowisko Supervisora HK.

W 2001 roku Zarząd docenił jego pracę i oddelegował do otwarcia Hotelu Holiday Inn Kraków (obecny Holiday Inn City Center ) jako Housekeeping Manager. Okres 3 lat współpracy z najlepszymi specjalistami w branży hotelarskiej pozwolił mu na zdobycie ogromnego doświadczenia.

W 2003 roku zaczął pracę w Holiday Inn Wrocław jako Housekeeping Manager. Najwyższy poziom serwisu świadczonego przez wszystkich pracowników hotelu, z którymi miał zaszczyt
pracować, zaowocował tak prestiżowymi nagrodami jak:
TORCHBEARER EMEA 2004 AWARDS
QUALITY EXCELLENCE EMEA 2006 AWARDS QUALITY EXCELLENCE EMEA 2007 AWARDS

W styczniu 2009 wraz ze wszystkimi współpracownikami został pracownikiem SCANDIC HOTEL Wrocław. Dwa lata pracy dla skandynawskiego operatora sieci hoteli jeszcze bardziej nauczyły go wydajności, efektywności i oszczędności, jakie można wprowadzić w hotelach, jednocześnie zachowując wysoki poziom świadczonych usług.
Jest praktykiem, a nie teoretykiem.
Właściciel firmy Housekeeping Management Jacek Marczak specjalizującej się w szkoleniach dla działu HK.