Anna Teleżyńska

Z zamiłowania związana z branżą hotelarską od 2002r.
Swoją karierę zaczynała jako Recepcjonistka w warszawskich hotelach, obecnie pracuje jako Dyrektor Operacyjny w jednym z hoteli sieciowych.
Większość doświadczenia zdobyła w hotelach sieciowych Accor Hotels, Hilton w Polsce i za granicą (Dubaj, Londyn).
Uwielbia zajmować się otwieraniem hoteli, gdzie może swoją profesjonalną wiedzę przekazać i tworzyć najlepszy zespół, kreować najlepsze procedury i organizację pracy. Dbałość o detale i wysoka jakość obsługi jak i atmosfera w pracy jest dla niej najważniejsze.
Doświadczenie w pre-openingu hoteli: „Mercure Grand Warszawa”, „Arłamów”, „Ibis Styles Grudziądz” oraz re-brandingu „Suite Novotel & Ibis Mall Of Emirates” w Dubaju na stanowiskach Kierowniczych i Dyrektorskich oraz sprzedaży największych ekskluzywnych imprez sportowych na rynki światowe w Mercus Evans- THG Sports w Dubaju.
Widząc potencjał, pracując w hotelu Novotel Warszawa Centrum, została wysłana na kilkumiesięczne szkolenie do „Novotel London West” – największe centrum kongresowe w Londynie, aby zdobyć wiedzę i przenieść ją na hotele w Polsce, gdzie przeszła wiele szkoleń i po powrocie pracowała nad nowymi projektami w hotelach sieci Accor.
Podczas swojej pracy zawodowej, szkoli nie tylko swoich Pracowników, opiekuje się również Praktykantami i współpracuje ze Szkołami Średnimi i Wyższymi oraz konsultuje inne hotele w dziedzinie Obsługi Klienta, Służby Pięter, Sprzedaży i Marketingu, MICE, Animacji, Organizacji Pracy, planowania, budżetowania oraz wszelkich spraw związanych z pre-openingiem hotelu.
W drużynie PHRS wspiera warsztaty z działalności operacyjnej działów recepcji oraz housekeepingu.